DigiSign: Nejjednodušší způsob, jak ve firmě podepisovat bankovní identitou

Jeden dokument sami za sebe jste podepsali raz dva. Ale když chcete digitálně podepsat více dokumentů najednou, s více lidmi, mít dokumenty bezpečně uložené...  

DigiSign Bank iD START elektronicky podepíšete veškeré smlouvy - obchodní i personální - rychle, jednoduše, bezpečně a odkudkoliv.

Zvýhodněný balíček za 490 Kč / měsíc bez DPH zahrnuje:

  • 15 obálek (dokumentů) měsíčně, a každý můžete podepsat s více lidmi
  • přehled v reálném čase - vidíte, kdo už podepsal a kdo ještě ne
  • automatické připomínky, ať už nemusíte volat nebo psát "Prosím, podepište to"
  • zaručený podpis Bank iD SIGN, vždy tak prokážete, kdo a kdy dokumenty podepsat
  • bezpečný archiv - všechny dokumenty máte na jednom místě, kdykoli dostupné
  • start hned - žádné smlouvy, žádné aktivační poplatky, nic neinstalujete ani neintegrujete
Digisign bankid start ilu 01

Budete v dobré společnosti 

Rohlikcz logo
Footshop logo
Bankid logo
Rb raiffeisenbank logo
Logo UNIQA
Logo tatra
Usetreno logo
Cetin logo cz
Salsita soft logo
Akcenta cz logo
Trigema logo 01 margin

Pro každý dokument

Zaručený elektronický podpis Bank iD SIGN se hodí pro veškeré dokumenty, zejména pak:

Zaručený podpis vám dává silnou důkazní pozici, že dokument skutečně podepsala daná osoba a že obsah dokumentu se od podpisu nijak nezměnil.

Dobré zkušenost s digitálním podpisem můžete získat i vy

DigiSign je fantastický nástroj pro podpis dokumentů

DigiSign je fantastický nástroj pro podpis dokumentů. Ušetří mi spoustu času. To, co mi dříve zabralo týdny - tisk, podpis, skenování, čekání na odpověď – zvládnu dnes vyřešit během pár dnů. Vše je rychlé, pohodlné a přehledné. Neumím si představit návrat k předchozímu procesu.

Petra Trejbalová

External Distribution Support

Podepsat se elektronicky zvládne i vaše babička

Díky Raynetu a jeho rozšíření DigiSign podepisujeme dokumenty digitálně a prostřednictvím uživatelsky přátelského rozhraní, které obslouží i vaše babička. Raynet i Digisign jsou v tomto fakt boží.

Illa foto
Michael Illa

Product owner, evidentist.cz

AML ověření na dálku

Leasingové smlouvy uzavíráme plně digitálně od července 2022 a podařilo se nám zkrátit dobu potřebnou k uzavření smlouvy ze 4 hodin na 30 minut.

DigiSign jako podpisovou platformu jsme vybrali, protože z námi zkoumaných řešení měl pouze DigiSign vhodné a funkční řešení AML Identify pomocí Bankovní identity v souladu se zákonem.

Případová studie
Michal Mišek

Manažer rozvojových projektů, Raiffeisen - leasing

Jen elektronické mzdové výměry nám ušetří den práce

Mzdových výměrů míváme kolem 30. Když jsme je předávaly osobně, tak z toho bylo spíš společenské setkání :-) Nic proti tomu, jen když si člověk spočítá 15 minut povídání s každým, je to jeden pracovní den.

A třeba pracovní smlouvy už ani nepřipravujeme ve wordu, ale vznikají nám rovnou v DigiSignu. Paní ředitelka si smlouvu založí ze šablony a doplní údaje jako pozice, zkušební doba, pracovní úvazek, odešle k podpisu a je hotovo.

Případová studie
Hana Kopecká

ekonomka, ZŠ Trnka

Máme za sebou úspěšně kontroly z Inspektorátu práce

U několika našich klientů už proběhly kontroly z Inspektorátu práce, kde jsme překládali elektronickou dokumentaci - pracovní smlouvy, mzdové výměry, dohody s externisty.

Všechny elektronické dokumenty kontrola akceptovala.

Tomas pauch
Mgr. Tomáš Pauch

advokát, eLegal advokátní kancelář

Bankovní identitu má v kapse přes 6,5 milionů Čechů

Proto ji firmy efektivně využívají pro

  • podpis obchodních i pracovních smluv
  • silné ověření identity pro přihlášení do klientských systémů
  • AML ověření, identifikaci na dálku
  • zaručený elektronický podpis
  • automatizovaný onboarding B2B i B2C klientů jako v Cashbotu nebo Akcentě

Klienti nemusí nic nového instalovat, nikam chodit, všechno je rychlé a pohodlné. 

Co zahrnuje zvýhodněný balíček

Zvýhodněný balíček DigiSign Bank iD START zahrnuje

  • veškeré funkčnosti tarifu One (elektronický podpis, důvěryhodný archiv, podpisová workflow, formuláře, šablony atd.)
  • 15 podpisových obálek s jedním až pěti dokumenty
  • jeden až dva podepisující v obálce
  • přístup pro 40 uživatelů

Zdarma na vyzkoušení 5 obálek / měsíc. Nabídka je určená pro zájemce o využívání bankovní identity.

Srovnání funkcí

Funkce podepis.bankid.cz DigiSign Bank iD START
Elektronický podpis ✔︎ ✔︎
Počet dokumentů k podpisu v obálce 1 až 10
Automatické workflow

-

✔︎
Přehled a připomínky - ✔︎
Archivace dokumentů - ✔︎
Měsíční cena 0 Kč 490 Kč

Časté otázky

Jak aktivovat zvýhodněný balíček Bank iD START?

Po registraci v DigiSignu si balíček aktivujete ve správě svého předplatného.

Je možné vyzkoušet podepisování i zdarma?

Ano. Stačí se zaregistrovat a máte k dispozici měsíčně 5 podpisů zdarma. 

Pro podpis pomocí Bank iD SIGN je třeba využít placený tarif.