DigiSign pro advokátní kanceláře
Zjednodušte život sobě i klientům a podepisujte digitálně veškeré dokumenty
A to všechno i na dálku, bez nahánění klientů i věčného dohledávání podepsaných dokumentů. Začít můžete hned.
Denně podepisují DigiSignem
Jak si zjednodušují práci digitálním podpisem
DigiSign používáme přes dva roky, hlavně na podepisování plných mocí od klientů a také na zajištění podpisů smluv, které pro klienty zpracováváme.
Naši klienti oceňují, že se dá všechno dojednat a uzavřít na dálku a asynchronně. Nemusí nikam jezdit, koordinovat svůj čas s ostatními a zbytečně čekat na formality.
Mnoha klientům jsme doporučili i vlastní implementaci DigiSignu do jejich CRM nebo HR nástrojů, protože si s námi vyzkoušeli, jak efektivní a spolehlivá služba to je.
A nám se mnohem lépe pracuje s elektronickými podklady, když klient DigiSign používá, než když nám skenuje tištěné smlouvy.
DigiSign je řešením, které v souladu s českým právem umožňuje činit platné elektronické právní jednání a platné elektronické podepisování.
Důkazní spolehlivost elektronicky podepsaných dokumentů je zvýšena, pokud zákazníci DigiSign zvolí vyšší úroveň elektronického podpisu (zejména kvalifikovaný elektronický podpis) či vyšší úroveň ověření identity podepisujícího (např. Bank iD nebo AML identifikace).
Platí ovšem, že i s nižší úrovní elektronického podpisu či s nižší úrovní ověření identity podepisujícího (např. dvoufázová autentizace při přihlášení) je zachována platnost elektronického právního jednání.
Zdroj: Shrnutí základních právních podmínek a posouzení jejich splnění elektronického podepisování dokumentů řešením DigiSign z ledna 2023
Leasingové smlouvy uzavíráme plně digitálně od července 2022. DigiSign jako podpisovou platformu jsme vybrali, protože z námi zkoumaných řešení měl pouze DigiSign vhodné a funkční řešení AML Identify v souladu se zákonem.
Máme za sebou už přes 300 soudních sporů, kde jako důkaz sloužily námi podepsané dokumenty přes e-mail a SMS. Všechny byly po formální stránce soudem akceptované.
Myslím, že kdo to jednou vyzkouší elektronicky, už nebude chtít podepisovat jinak.
Podepisovat smlouvy metodou Bank iD SIGN je díky portálu DigiSign opravdu jednoduché. Jako společnost takto podepisujeme většinu dokumentů.
Digitálně je všechno jednodušší
Plné moci hned i bez osobního setkání. Nemusíte čekat, až se s klientem setkáte nebo přijde poštou. A když je potřeba plnou moc rozšířit, zmocnit někoho jiného... elektronicky je to otázkou minut.
Máte kontrolu nad obsahem dokumentů. Smlouvy, které zpracováváte pro klienty, můžete k podpisu rozeslat DigiSignem rovnou vy. Nikdo tak už nebude dělat v dokumentech nekontrolované změny.
Originály smluv máte vždy k dispozici. Po skončení podpisové ceremonie budete mít podepsané verze rovnou k dispozici i vy. Nemusíte čekat, až vám klient předá kopii.
Nemusíte organizovat osobní podpisové schůzky. Každý signatář si přečte a podepíše kdy a kde chce. Nemusíte koordinovat čas všech účastníků ani čekat až se vrátí z cest.
Vzdálená identifikace až na úroveň AML. Pomocí Bankovní identity nebo DigiSign Identify ověříte na dálku podepisující (Čechy i cizince) pomocí jejich osobních dokladů a selfie.
Zabezpečení a archivace dat na korporátní úrovní
Veškerá data ukládáme v EU a v souladu s GDPR. Můžete si určit, jak dlouho máme data uchovávat, a případně je přesunout do vašeho DMS. Samozřejmostí je zpracovatelská smlouva.
Dokumenty můžete opatřit časovým razítkem TSA s platností až 5 let a automaticky přerazítkovávat.
Šablony
Díky nim na pár kliků vytvoříte a rozešlete k podpisu standardizované dokumenty. Třeba plnou moc.
Schvalování
Součástí podpisového workflow může být schválení dokumentu jako celku či jednotlivých částí.
Automatické upomínky
Systém vám automaticky pohlídá, kdo už podepsal a případně odešle upomínku.
Všechny typy ověření a podpisů
Dokumenty podepíšete osobním certifikátem, firemní pečetí, Bank iD SIGN i prostým podpisem.
Oddělené prostory
Každý advokát či oddělení může mít svůj prostor pro dokumenty, kam nikdo jiný nevidí.
Pokročilé automatizace a integrace
Pomocí Make, PowerAutomate, API integrace si dokumenty můžete i generovat, posílat a nechat kompletně pracovat systém místo lidí.
Časté otázky
Je možné ověření pomocí Bank iD nebo osobních dokladů?
Ano, oboje. Bank iD ověření je dostupné ve všech úrovních včetně Bank iD IDENTIFY AML a podpisu Bank iD SIGN.
Pomocí služby DigiSign Identify AI ověříme čechy i cizince podle jejich selfie a osobního dokladu.
Je dostupná funkce schvalování?
Ano, v podpisovém workflow můžete přidělit příjemci roli Schvalovatel. Ten pak schvaluje znění dokumentu jako celku nebo může schvalovat jednotlivé položky v dokumentu.
Jde nastavit pořadí podepisujících?
Ano, pořadí můžete nastavit podle vašich procesních zvyklostí. Přesně jednoho po druhém příjemci, vybrat si prvního či posledního podepisujícího nebo kombinace pořadí.
Je možné zobrazit dokumenty jen vybraným příjemcům?
Ano. Pomocí funkce Přiřazení můžete pro každý dokument v obálce nastavit, který příjemce jej vidí / nevidí.
Je možné ověřit příjemce i přímo před podpisem dokumentů?
Ano. Příjemce je možné ověřit před zobrazením dokumentů, před jejich podpisem a také před stažením podepsaných dokumentů.
Mohou příjemci před podpisem doplnit údaje do dokumentu?
Ano, pomocí tzv. formulářových polí. Je možné vyplnit texty, nahrát přílohy včetně osobních dokladů, či vybrat jednu/více variant z nabídky.
Co dělat, když nevíme, kdo konkrétně bude podepisovat za protistranu?
Můžete použít funkci Delegování podpisu. To umožní příjemci přeposlat výzvu k podpisu komu uzná za vhodné a dotyčný podepíše. Tato možnost je dostupná při podpisu pomocí Bankovní identity nebo certifikátem.
Je možné provozovat DigiSign jako On Premise?
Ano. Funguje tak např. Moneta money bank, Uniqua pojišťovna nebo J&T banka.
Kde je dostupná API dokumentace?
Rozcestník dokumentace a základy použití Rest API najdete v https://help.digisign.org/cs/articles/9766040-zakladni-pouziti-rest-api