Podepisovat digitálně můžete veškeré HR dokumenty

Zjednodušte život sobě i klientům a podepisujte digitálně veškeré dokumenty

  • pracovní smlouvy, DPP, DPČ, dodatky
  • mzdové výměry
  • GDPR, hmotné odpovědnosti, růžová prohlášení

Začít můžete hned i bez zapojení IT. Vyplatí se vám to od prvního dokumentu.

Dgs vs dcs

Budete v dobré společnosti

Rf logo
Logo tatra
E on logo
Jt logo m
Logo UNIQA
Rohlikcz logo
Logo Aricoma blue
Trigema logo 02
Ppl cz logo

Tady se už zbavili zbytečné manuální práce


Czechitas

Příprava smluv trvá jen 5 minut místo 30

Na naše vzdělávací akce máme stovky brigádníků a externích školitelů ročně. Spočítali jsme si, že zpracování papírové smlouvy nám interně zabralo kolem 30 minut, digitálně nám to zabere do 5 minut.

Spoustu smluv si navíc externisté generují sami a my je jen podepíšeme.

Andrea Elbogenová
People & Culture Services Manager, Czechitas
Případová studie
Rb raiffeisenbank logo

Hromadné dodatky za zlomek času

Rozeslali jsme první várku hromadné rozesílky o 50 obálkách a během jednoho dne se nám vrátily všechny podepsané.

Je to neuvěřitelná úspora času. Během jednoho dne bychom je papírově nestihli ani rozeslat.

Anna Pupalová
People Digital Process Manager, Raiffeisenbank
Případová studie
Zs trnka cover 01

Jen elektronické mzdové výměry nám ušetří den práce

Mzdových výměrů míváme kolem 30. Když jsme je předávaly osobně, tak z toho bylo spíš společenské setkání :-) Nic proti tomu, jen když si člověk spočítá 15 minut povídání s každým, je to jeden pracovní den.

Hana Kopecká
ekonomka, ZŠ Trnka
Případová studie
Salsita soft logo

Co jsem opravdu nesnášela, byly kvartální prováděcí smlouvy

Znamenalo to každé čtvrtletí manuálně připravit a vytisknout desítky dokumentů, dát je k podpisu jednateli a následně je doručit našim kontraktorům, ať osobně nebo poštou, a doufat, že se včas a kompletně vrátí, pak vše dohledávat a kontrolovat a následně skenovat a archivovat (papírově i digitálně), to vše je obrovská ztráta času a navíc je zde prostor pro chybovost.

Teď si všechno rozešlu a “sesbírám” elektronicky za zlomek času.

Klára Březinová
HR/Payroll Specialist, Salsita Soft
Případová studie

Splníte veškeré právní povinnosti

Případným kontrolám z Inspektorátu práce i dalším doložíte naplnění zákonných povinností, protože

  • máte pro každý dokument odpovídající formu digitálního podpisu a doručení
  • můžete pro každý jednotlivý dokument doložit, že byl zaměstnanci doručený
  • dokumenty můžete pomocí časových razítek archivovat neomezenou dobu - přímo v Digisignu nebo i ve svém úložišti
  • vše je v souladu s GDPR a dalšími směrnicemi

Máme za sebou úspěšně kontroly z Inspektorátu práce

U několika našich klientů už proběhly kontroly z Inspektorátu práce, kde jsme překládali elektronickou dokumentaci - pracovní smlouvy, mzdové výměry, dohody s externisty.

Všechny elektronické dokumenty kontrola akceptovala.

Mgr. Tomáš Pauch
advokát, eLegal advokátní kancelář
Návod, jak řešit pracovní smlouvy digitálně

Splníte veškeré právní povinnosti

Případným kontrolám z Inspektorátu práce i dalším doložíte naplnění zákonných povinností, protože

  • máte pro každý dokument odpovídající formu digitálního podpisu a doručení
  • můžete pro každý jednotlivý dokument doložit, že byl zaměstnanci doručený
  • dokumenty můžete pomocí časových razítek archivovat neomezenou dobu - přímo v Digisignu nebo i ve svém úložišti
  • vše je v souladu s GDPR a dalšími směrnicemi

Jak konkrétně řešit pracovní smlouvu nebo mzdový výměr si přečtěte zde.

"U několika našich klientů už proběhly kontroly z Inspektorátu práce, kde jsme překládali elektronickou dokumentaci - pracovní smlouvy, mzdové výměry, dohody s externisty.


Všechny elektronické dokumenty kontrola akceptovala."

Mgr. Tomáš Pauch, advokát

Digitální podepisování si oblíbíte
Cloud sync

Jednoduché a rychlé nasazení

Prostě se registrujete a používáte. Nic nemusíte instalovat. Stačí se rozhodnout. 

Cloud sync

Jednoduché rozhraní

Personalisté i backoffice všechno rychle pochopí a mohou efektivně pracovat.

Cloud sync

Automatizace & přehled

Systém za vás hlídá, co už je podepsané, posílá upomínky i podepsané dokumenty.

Cloud sync

Zvládne každý zaměstnanec i externista

Podepíše se kdokoli s chytrým mobilem. I dělníci a cizinci. A jsou za to rádi.

Cloud sync

Veškerá agenda

Využijete i pro obchodní smlouvy v B2B i B2C nebo další interní dokumenty.

Cloud sync

Bezpečný archiv

Podepsané dokumenty bezpečně uložíme tak dlouho, jak potřebujete.

Nechte pracovat stroje. Tyto funkce za vás udělají spoustu práce

  • Šablony. Díky nim na pár kliků vytvoříte a rozešlete k podpisu standardizované dokumenty.
  • Hromadná rozesílka. Potřebné dokumenty rozešlete desítkám i tisícům lidí najednou.
  • Hromadný podpis. Ten vaši podepisující budou milovat, protože na pár kliků podepíší třeba 500 dokumentů.
  • Automatické vkládání podpisových polí. Ve vašich šablonách dokumentů si určíte místo, kam patří podpisy a sama se vloží.
  • Oddělené přístupy pro HR. Personální dokumenty je třeba chránit. Dáte k nim přístup jen vybraným lidem.
  • Pokročilé automatizace a integrace. Pomocí Make, PowerAutomate, API integrace i vlastních skriptů si dokumenty můžete i generovat, posílat a nechat kompletně pracovat systém místo lidí.

Splníte veškeré právní povinnosti

Případným kontrolám z Inspektorátu práce i dalším doložíte naplnění zákonných povinností, protože

  • máte pro každý dokument odpovídající formu digitálního podpisu a doručení
  • můžete pro každý jednotlivý dokument doložit, že byl zaměstnanci doručený
  • dokumenty můžete pomocí časových razítek archivovat neomezenou dobu - přímo v Digisignu nebo i ve svém úložišti
  • vše je v souladu s GDPR a dalšími směrnicemi
Test citace 001

Zabezpečení a archivace dat na korporátní úrovni

Veškerá data ukládáme v EU a v souladu s GDPR. Můžete si určit, jak dlouho máme data uchovávat, a případně je přesunout do vašeho DMS. Samozřejmostí je zpracovatelská smlouva.

Dokumenty můžete opatřit časovým razítkem TSA s platností až 5 let a automaticky přerazítkovávat.

Certifikace

Časté otázky

Je možné ověření pomocí Bank iD nebo osobních dokladů?

Ano, oboje. Bank iD ověření je dostupné ve všech úrovních včetně Bank iD IDENTIFY AML a podpisu Bank iD SIGN.

Pomocí služby DigiSign Identify AI ověříme čechy i cizince podle jejich selfie a osobního dokladu.

Je dostupná funkce schvalování?

Ano, v podpisovém workflow můžete přidělit příjemci roli Schvalovatel. Ten pak schvaluje znění dokumentu jako celku nebo může schvalovat jednotlivé položky v dokumentu.

Jde nastavit pořadí podepisujících?

Ano, pořadí můžete nastavit podle vašich procesních zvyklostí. Přesně jednoho po druhém příjemci, vybrat si prvního či posledního podepisujícího nebo kombinace pořadí.

Je možné zobrazit dokumenty jen vybraným příjemcům?

Ano. Pomocí funkce Přiřazení můžete pro každý dokument v obálce nastavit, který příjemce jej vidí / nevidí.

Je možné ověřit příjemce i přímo před podpisem dokumentů?

Ano. Příjemce je možné ověřit před zobrazením dokumentů, před jejich podpisem a také před stažením podepsaných dokumentů.

Mohou příjemci před podpisem doplnit údaje do dokumentu?

Ano, pomocí tzv. formulářových polí. Je možné vyplnit texty, nahrát přílohy včetně osobních dokladů, či vybrat jednu/více variant z nabídky.

Co dělat, když nevíme, kdo konkrétně bude podepisovat za protistranu?

Můžete použít funkci Delegování podpisu. To umožní příjemci přeposlat výzvu k podpisu komu uzná za vhodné a dotyčný podepíše. Tato možnost je dostupná při podpisu pomocí Bankovní identity nebo certifikátem.

Je možné provozovat DigiSign jako On Premise?

Ano. Funguje tak např. Moneta money bank, Uniqua pojišťovna nebo J&T banka.

Kde je dostupná API dokumentace?

Rozcestník dokumentace a základy použití Rest API najdete v https://help.digisign.org/cs/articles/9766040-zakladni-pouziti-rest-api

Začít můžete hned

Nepotřebujete pomoc IT ani nic instalovat.