Podepisovat digitálně můžete veškeré HR dokumenty
Zjednodušte život sobě i klientům a podepisujte digitálně veškeré dokumenty
Začít můžete hned i bez zapojení IT. Vyplatí se vám to od prvního dokumentu.
Budete v dobré společnosti
Tady se už zbavili zbytečné manuální práce
Na naše vzdělávací akce máme stovky brigádníků a externích školitelů ročně. Spočítali jsme si, že zpracování papírové smlouvy nám interně zabralo kolem 30 minut, digitálně nám to zabere do 5 minut.
Spoustu smluv si navíc externisté generují sami a my je jen podepíšeme.
Rozeslali jsme první várku hromadné rozesílky o 50 obálkách a během jednoho dne se nám vrátily všechny podepsané.
Je to neuvěřitelná úspora času. Během jednoho dne bychom je papírově nestihli ani rozeslat.
Mzdových výměrů míváme kolem 30. Když jsme je předávaly osobně, tak z toho bylo spíš společenské setkání :-) Nic proti tomu, jen když si člověk spočítá 15 minut povídání s každým, je to jeden pracovní den.
Znamenalo to každé čtvrtletí manuálně připravit a vytisknout desítky dokumentů, dát je k podpisu jednateli a následně je doručit našim kontraktorům, ať osobně nebo poštou, a doufat, že se včas a kompletně vrátí, pak vše dohledávat a kontrolovat a následně skenovat a archivovat (papírově i digitálně), to vše je obrovská ztráta času a navíc je zde prostor pro chybovost.
Teď si všechno rozešlu a “sesbírám” elektronicky za zlomek času.
Splníte veškeré právní povinnosti
Případným kontrolám z Inspektorátu práce i dalším doložíte naplnění zákonných povinností, protože
U několika našich klientů už proběhly kontroly z Inspektorátu práce, kde jsme překládali elektronickou dokumentaci - pracovní smlouvy, mzdové výměry, dohody s externisty.
Všechny elektronické dokumenty kontrola akceptovala.
Splníte veškeré právní povinnosti
Případným kontrolám z Inspektorátu práce i dalším doložíte naplnění zákonných povinností, protože
Jak konkrétně řešit pracovní smlouvu nebo mzdový výměr si přečtěte zde.
Mgr. Tomáš Pauch, advokát
Jednoduché a rychlé nasazení
Prostě se registrujete a používáte. Nic nemusíte instalovat. Stačí se rozhodnout.
Jednoduché rozhraní
Personalisté i backoffice všechno rychle pochopí a mohou efektivně pracovat.
Automatizace & přehled
Systém za vás hlídá, co už je podepsané, posílá upomínky i podepsané dokumenty.
Zvládne každý zaměstnanec i externista
Podepíše se kdokoli s chytrým mobilem. I dělníci a cizinci. A jsou za to rádi.
Veškerá agenda
Využijete i pro obchodní smlouvy v B2B i B2C nebo další interní dokumenty.
Bezpečný archiv
Podepsané dokumenty bezpečně uložíme tak dlouho, jak potřebujete.
Splníte veškeré právní povinnosti
Případným kontrolám z Inspektorátu práce i dalším doložíte naplnění zákonných povinností, protože
Zabezpečení a archivace dat na korporátní úrovni
Veškerá data ukládáme v EU a v souladu s GDPR. Můžete si určit, jak dlouho máme data uchovávat, a případně je přesunout do vašeho DMS. Samozřejmostí je zpracovatelská smlouva.
Dokumenty můžete opatřit časovým razítkem TSA s platností až 5 let a automaticky přerazítkovávat.
Časté otázky
Je možné ověření pomocí Bank iD nebo osobních dokladů?
Ano, oboje. Bank iD ověření je dostupné ve všech úrovních včetně Bank iD IDENTIFY AML a podpisu Bank iD SIGN.
Pomocí služby DigiSign Identify AI ověříme čechy i cizince podle jejich selfie a osobního dokladu.
Je dostupná funkce schvalování?
Ano, v podpisovém workflow můžete přidělit příjemci roli Schvalovatel. Ten pak schvaluje znění dokumentu jako celku nebo může schvalovat jednotlivé položky v dokumentu.
Jde nastavit pořadí podepisujících?
Ano, pořadí můžete nastavit podle vašich procesních zvyklostí. Přesně jednoho po druhém příjemci, vybrat si prvního či posledního podepisujícího nebo kombinace pořadí.
Je možné zobrazit dokumenty jen vybraným příjemcům?
Ano. Pomocí funkce Přiřazení můžete pro každý dokument v obálce nastavit, který příjemce jej vidí / nevidí.
Je možné ověřit příjemce i přímo před podpisem dokumentů?
Ano. Příjemce je možné ověřit před zobrazením dokumentů, před jejich podpisem a také před stažením podepsaných dokumentů.
Mohou příjemci před podpisem doplnit údaje do dokumentu?
Ano, pomocí tzv. formulářových polí. Je možné vyplnit texty, nahrát přílohy včetně osobních dokladů, či vybrat jednu/více variant z nabídky.
Co dělat, když nevíme, kdo konkrétně bude podepisovat za protistranu?
Můžete použít funkci Delegování podpisu. To umožní příjemci přeposlat výzvu k podpisu komu uzná za vhodné a dotyčný podepíše. Tato možnost je dostupná při podpisu pomocí Bankovní identity nebo certifikátem.
Je možné provozovat DigiSign jako On Premise?
Ano. Funguje tak např. Moneta money bank, Uniqua pojišťovna nebo J&T banka.
Kde je dostupná API dokumentace?
Rozcestník dokumentace a základy použití Rest API najdete v https://help.digisign.org/cs/articles/9766040-zakladni-pouziti-rest-api