31. prosince 2022 Digitalizace
DigiSign i Signi jsou původem české nástroje s dobrými referencemi - Signi podepisuje v Alze a na Nově, Digisign v Rohlíku a Bankovní identitě a.s. Signi má za sebou investici České Spořitelny, DigiSign roste organicky. Signi má silný marketingový a obchodní tým, DigiSign zase silný tým vývojový.
Spolehlivost. Všechno funguje, jak se očekává. Rozesílka, archivace, zabezpečení.
Rychlá uživatelská i technická podpora. Dostupná vždy, když ji nejvíce potřebujete - zejména po uzavření obchodu. Reakční časy míváme v běžnou pracovní dobu i u “non SLA” požadavků do 60 minut. A bavíte se s lidmi, kteří rovnou ví.
Cenová politika. V Digisignu můžete za jednu cenu podepsat i 20 dokumentů. Neplatí se totiž za jednotlivé podepisované dokumenty, ale za jejich sadu ve virtuální obálce. Např. když potřebujete podepsat obchodní podmínky (VOP), Ceník, Smlouvu o poskytování služby, vložíte dokumenty do virtuální obálky a rozešlete za jednu cenu. Nikoli za 3x cenu. Se Signi platíte za každý jednotlivý podepisovaný dokument.
Transparentnost. DigiSign zveřejňuje real-time monitoring dostupnosti, podívejte se kdykoli sami na https://status.digisign.org/.
Šablony dokumentů si můžete připravit a nasadit sami. Bez poplatků. Šablony využijete, i když v jednom DigiSign účtu máte více firem.
Textová pole k vyplnění si vložíte sami a bez poplatků. Hodí se např. pro vyplnění čísla bankovního účtu nebo vyplnění počtu km při vracení automobilu. Vyplněné informace z textových polí si stáhnete i pomocí API.
Automatizace s Make. Naklikáte si jednoduše workflow, jak potřebujete.
Všechny typy podpisů a ověření. Podle potřeby použijete prostý podpis, zaručený, uznávaný či kvalifikovaný. Ověření zajistíme pomocí SMS, e-mailu, Bank iD i osobních dokladů s využitím AI.
Zakázkové úpravy a pomoc s integrací. Integrace do informačního systému a firemního workflow umocňuje efektivitu. Připravíme vám integrační projekt a pomůžeme vašemu IT. Třeba jako ve SGEF (případová studie), Raiffeisen leasingu (případová studie) nebo Monetě (vlastní on premise instalace). Umíme vám i smluvně garantovat dostupnost a neměnnost API.
Pomoc s compliance (právním souladem). Setkali jsme se s desítkami různých přístupů k risk managementu a vybereme pro vás vhodný způsob podepisování různých dokumentů. Včetně těch pracovně právních nebo souvisejících s AML. S vašimi právníky se domluvíme.
Zaměření na podstatu a efektivitu práce. DigiSign má jednodušší prostředí. První co uvidíte, je rovnou nahrání dokumentů k podpisu. O to totiž jde.
Robustní a rozsáhlé Rest API se 150+ endpointy (dokumentace pro developery). Na API běží i samotná aplikace DigiSign a zvládne je implementovat každý programátor. API pro hlubokou integraci využívají firmy jako Raiffeisen leasing, SGEF, Moneta Money Bank nebo i Czechitas (případová studie), Pinya HR a Raynet.
Hromadné podepisování / autosign. Když máte více dokumentů k podpisu, nemusíte se ke každému z nich ověřovat zvlášť a ušetříte stovky kliků. Můžete také podepisovat automaticky pomocí pečeti organizace.
SLA. Smluvně garantujeme dostupnost aplikace až 99,99 %.
Kompetentní a rychlá technická podpora. Vašim vývojářům poradí rovnou naši vývojáři. Většinou obratem.
Kvalifikovaný elektronický podpis. Ve spolupráci s partnerem I.CA vám zařídíme i kvalifikovaný elektronický podpis.
Hromadné ad hoc rozesílky. Když potřebujete individualizovaně vyřešit smlouvy nebo dodatky smluv se stovkami či tisíci subjektů, zařídíme vám to. Spolehlivě a rychle. Tuto službu využívá rád Rohlík.cz.
Dohodněte si představení, ukážeme vám, jak si vše správně nastavit a vše zjednodušit a urychlit. Nebo si vše rovnou vyzkoušejte zdarma.
Dnešní doba je na digitalizaci firmy nejlepší. Všechno už řešíme na dálku a elektronicky – online nákupy, práci z domu, dovážku jídla. Začněte i (ve firmě) podepisovat digitálně.
Rychlé pro vás, jednoduché pro klienty. Zvládne to každý s mobilem.