Digitální podepisování pro dodavatele energií a srovnavače
Zjednodušte život sobě i klientům a podepisujte digitálně veškeré dokumenty
Online, jednoduše a zabezpečeně. Začít můžete hned.
Denně podepisují DigiSignem
Digitálně je všechno jednodušší
DigiSignem můžete podepisovat i veškeré personální dokumenty (pracovní smlouvy, mzdové výměry, dodatky) a další interní a obchodní dokumenty.
Zabezpečení a archivace dat na korporátní úrovní
Veškerá data ukládáme v EU a v souladu s GDPR. Můžete si určit, jak dlouho máme data uchovávat, a případně je přesunout do vašeho DMS. Samozřejmostí je zpracovatelská smlouva.
Dokumenty můžete opatřit časovým razítkem TSA s platností až 5 let a automaticky přerazítkovávat.
Přizpůsobíme se vašim bezpečnostním standardům, na výběr máte provoz v rámci Shared Cloud, Private Cloud i on-premise.
Šablony
Díky nim na pár kliků vytvoříte a rozešlete k podpisu standardizované dokumenty. Třeba komisionářskou smlouvu.
Podpisová workflow
Pořadí podepisujících, způsob jejich ověření a podpisu a další procesní náležitosti podle vás.
Automatické upomínky
Systém vám automaticky pohlídá, kdo už podepsal a případně odešle upomínku.
Automatizované ověření identity
Klienty ověříte podle svých potřeb pomocí 2FA (SMS a e-mail), bankovní identity nebo osobních dokladů a selfie.
Automatické expirace
Každá nabídka (smlouva) může mít termín, do kdy je platná. Poté již nepůjde podepsat.
Pokročilé automatizace a integrace
Pomocí Make, PowerAutomate, webhooků, API integrace si dokumenty můžete i generovat, posílat a nechat kompletně pracovat systém místo lidí.
Časté otázky
Mohou příjemci před podpisem doplnit údaje do dokumentu?
Ano, pomocí tzv. formulářových polí. Je možné vyplnit texty, nahrát přílohy včetně osobních dokladů, či vybrat jednu/více variant z nabídky.
Je možné ověření pomocí Bank iD nebo osobních dokladů?
Ano, oboje. Bank iD ověření je dostupné ve všech úrovních včetně Bank iD IDENTIFY AML a podpisu Bank iD SIGN.
Pomocí služby DigiSign Identify AI ověříme čechy i cizince podle jejich selfie a osobního dokladu.
Jde nastavit pořadí podepisujících?
Ano, pořadí můžete nastavit podle vašich procesních zvyklostí. Přesně jednoho po druhém příjemci, vybrat si prvního či posledního podepisujícího nebo kombinace pořadí.
Musí mít podepisující účet v DigiSignu?
Ne. Podepisující se nemusí registrovat ani přihlašovat.
Je možné provozovat DigiSign jako On Premise?
Ano. Funguje tak např. Uniqua pojišťovna.
Jaké jsou možnosti integrace, je dostupná API dokumentace?
Jakoukoli funkci, kterou vidíte ve webovém rozhraní, můžete využívat prostřednictvím API, možnosti jsou neomezené. Vlastní integraci podepisování zvládnete rychle - šikovní programátoři to umí za jeden až dva dny práce. Podívejte se na zkušenosti z integrace do systému Bitrix 24, do vlastního IS v Czechitas nebo jak Encall přešli z DocuSignu.
Rozcestník dokumentace a základy použití Rest API najdete v https://help.digisign.org/cs/articles/9766040-zakladni-pouziti-rest-api