DigiSign pro realitní kanceláře i správu nemovitostí
Zjednodušte život sobě i klientům a podepisujte digitálně veškeré dokumenty
A to všechno i na dálku, bez nahánění klientů i věčného dohledávání podepsaných dokumentů. Začít můžete hned.
Budete v dobré společnosti
Jak konkrétně pomáhá Digisign v realitní praxi
Digitální podepisování jsem začala řešit, když jsme dokončili novou budovu k pronájmu, já seděla se dvěma papírovými smlouvami v ruce a říkala si, jaká to zas bude pruda jít to skenovat a zakládat do šanonu.
Hledali jsme nástroj, který
Našli jsme DigiSign, nechali jsme si jej představit a na začátku pomoct s rozjezdem. A od té doby už dva roky používáme.
Podepisujeme převážně nájemní smlouvy, hodně i s cizinci, expaty. Je to super, nemusíme nikoho nahánět, skenovat, tisknout a je to fakt jednoduché.
DigiSign používáme naplno už 5 let a nedokážeme si představit fungování bez něj. Už první rok se nám povedlo podepisovat 40 % smluv digitálně, letos je to přes 95 %.
Záběr jsme rozšířili i na financování nemovitostí, finanční poradenství a také účast v online aukcích.
Pro naše makléře je to obrovská úspora času, pro naše klienty pohodlí. Zbavili jsme se i zbytečných cest kvůli formálním dodatkům nebo protokolům.
Daří se nám uzavírat i obchody, které byly papírově extra komplikované, protože majitelé jsou v zahraničí nebo nejsou prostě schopní se operativně všichni sejít.
DigiSignem podepisujeme převážně zprostředkovatelské smlouvy, nájmy a předávací protokoly. Naši klienti to vítají. Chytrý telefon má drtivá většina, takže s podepisování není žádný problém a to ani u starších lidí.
Prvotně nás k tomu donutil Covid, teď už bychom se k papírům vracet nechtěli. Jen škoda, že digitální smlouvy stále neakceptuje katastr.
Jednoduché a rychlé nasazení
Žádné instalace, pomoc od IT, řešení certifikátů. Prostě se registrujete a používáte.
Jednoduché rozhraní
Makléři i backoffice všechno rychle pochopí a mohou efektivně pracovat
Automatizace & přehled
Systém za vás hlídá, co už je podepsané, posílá upomínky.
Zvládne každý klient
Podepíše se kdokoli s chytrým mobilem, i senioři a cizinci. Ověřeno praxí.
Veškerá realitní agenda
Využijete na nábor, pronájmy, předávání, správu nemovitostí. I personální agendu nebo smlouvy dodavateli.
Bezpečný archiv
Podepsané dokumenty bezpečně uložíme tak dlouho, jak potřebujete.
Máte specifické potřeby? Přizpůsobíme vám DigiSign na míru, pomůžeme s integrací, automatizací i procesním nastavením.
Digitálně je všechno jednodušší
Plné moci hned i bez osobního setkání. Nemusíte čekat, až se s klientem setkáte nebo přijde poštou. A když je potřeba plnou moc rozšířit, zmocnit někoho jiného... elektronicky je to otázkou minut.
Máte kontrolu nad obsahem dokumentů. Smlouvy, které zpracováváte pro klienty, můžete k podpisu rozeslat DigiSignem rovnou vy. Nikdo tak už nebude dělat v dokumentech nekontrolované změny.
Originály smluv máte vždy k dispozici. Po skončení podpisové ceremonie budete mít podepsané verze rovnou k dispozici i vy. Nemusíte čekat, až vám klient předá kopii.
Nemusíte organizovat osobní podpisové schůzky. Každý signatář si přečte a podepíše kdy a kde chce. Nemusíte koordinovat čas všech účastníků ani čekat až se vrátí z cest.
Vzdálená identifikace až na úroveň AML. Pomocí Bankovní identity nebo DigiSign Identify ověříte na dálku podepisující (Čechy i cizince) pomocí jejich osobních dokladů a selfie.
Zabezpečení a archivace dat na korporátní úrovní
Veškerá data ukládáme v EU a v souladu s GDPR. Můžete si určit, jak dlouho máme data uchovávat, a případně je přesunout do vašeho DMS. Samozřejmostí je zpracovatelská smlouva.
Dokumenty můžete opatřit časovým razítkem TSA s platností až 5 let a automaticky přerazítkovávat.
Šablony
Díky nim na pár kliků vytvoříte a rozešlete k podpisu standardizované dokumenty. Třeba plnou moc.
Schvalování
Součástí podpisového workflow může být schválení dokumentu jako celku či jednotlivých částí.
Automatické upomínky
Systém vám automaticky pohlídá, kdo už podepsal a případně odešle upomínku.
Všechny typy ověření a podpisů
Dokumenty podepíšete osobním certifikátem, firemní pečetí, Bank iD SIGN i prostým podpisem.
Oddělené prostory
Každý advokát či oddělení může mít svůj prostor pro dokumenty, kam nikdo jiný nevidí.
Pokročilé automatizace a integrace
Pomocí Make, PowerAutomate, API integrace si dokumenty můžete i generovat, posílat a nechat kompletně pracovat systém místo lidí.
Časté otázky
Je možné ověření pomocí Bank iD nebo osobních dokladů?
Ano, oboje. Bank iD ověření je dostupné ve všech úrovních včetně Bank iD IDENTIFY AML a podpisu Bank iD SIGN.
Pomocí služby DigiSign Identify AI ověříme čechy i cizince podle jejich selfie a osobního dokladu.
Jak podepsat předávací protokol na místě?
Nejjednodušší varianta je zpracovat protokol na notebooku, nahrát do DigiSignu a rozeslat účastníkům k podpisu.
Je možné dokument i připravit předem a vložit do něj tzv. formulářová pole, která předávající nebo přebírající doplní do dokumentu před samotným podpisem.
Jde nastavit pořadí podepisujících?
Ano, pořadí můžete nastavit podle vašich procesních zvyklostí. Přesně jednoho po druhém příjemci, vybrat si prvního či posledního podepisujícího nebo kombinace pořadí.
Je možné digitálně podepsat i plnou moc?
Ano. Plné moci i např. pro zastupování advokátem u soudu je možné podepsat DigiSignem.
Je možné ověřit příjemce i přímo před podpisem dokumentů?
Ano. Příjemce je možné ověřit před zobrazením dokumentů, před jejich podpisem a také před stažením podepsaných dokumentů.
Mohou příjemci před podpisem doplnit údaje do dokumentu?
Ano, pomocí tzv. formulářových polí. Je možné vyplnit texty, nahrát přílohy včetně osobních dokladů, či vybrat jednu/více variant z nabídky.
Je možné provozovat DigiSign jako On Premise?
Ano. Funguje tak např. Moneta money bank, Uniqua pojišťovna nebo J&T banka.
Kde je dostupná API dokumentace?
Rozcestník dokumentace a základy použití Rest API najdete v https://help.digisign.org/cs/articles/9766040-zakladni-pouziti-rest-api